عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درآمدهای پایدار تهران بسیار کم است، اظهار کرد: شما چه برنامه عملیاتی برای تأمین درآمد شهرداری دارید؟

فراهانی: چه راهکاری برای درآمدهای پایدار تهران دارید؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر تهران پس از شنیدن سخنان سیدمحمود حسینی نامزد تصدی شهرداری تهران هریک سوالات خود را به نوبت از وی پرسیدند.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به سوال حسینی مبنی بر اینکه تهران را با مشارکت همه آباد می‌کند، گفت: برداشت من این بود که می‌خواهید امید را بازآفرینی کنید.

امانی با بیان اینکه اعتماد عمومی مردم در طول این سال ها نسبت به مدیریت شهری سقوط آزاد داشته، اظهار کرد: برنامه شما برای مهار آب‌های تهران چیست و صنعت را چگونه به کار خواهید گرفت و در نهایت زنان چند درصد کابینه شما را تشکیل خواهند داد؟

سپس مجید فراهانی عضو دیگر شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سهم درآمدهای پایدار شهری در سال گذشته 25 درصد بوده، گفت: این رقم به این معناست که درآمدهای پایدار تهران ناپایدار و اداره مالی آن متزلزل است.

وی با بیان اینکه این رقم در سال 97 به 30 درصد می‌رسد، گفت: راهکار شما برای درآمدهای پایدار تهران چیست؟ و چه برنامه عملیاتی برای تأمین درآمد دارید؟

زهرا نژادبهرام عضو دیگر شورای شهر تهران با طرح این پرسش که شما چه برنامه‌ای برای مدیریت پسماندهای تهران دارید، ادامه داد: چگونه می‌خواهید با مردم صحبت کنید؟ زیرا مردم بیش از هر چیزی به گفتگو نیاز دارند.

همچنین ناهید خداکرمی عضو دیگر شورای شهر تهران از حسینی پرسید: آیا برای مدیران شهرداری از مجموع نیروهای داخلی آن استفاده می‌کنید و یا تیمی را از خارج شهرداری خواهید آورد؟

آرش حسینی میلانی عضو دیگر شورای شهر تهران از حسینی پرسید، رویکرد شما درمورد سرمایه اجتماعی، امنیت اقتصادی و بخش خصوصی چیست؟

در ادامه سیدمحمود میرلوحی با بیان اینکه نقطه شروع کار شما از کجاست، اظهار کرد: همه روستاهای کشور در تهران سفیر و نماینده و سفارتخانه دارند و چگونه می‌خواهید از مشارکت آنها برای اداره تهران استفاده کنید.

حجت نظری عضو دیگر شورای شهر در پایان اظهار کرد: برنامه شما برای نیروهای بازنشسته چیست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار