معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: باید با جهت‌دهی نظام مکاتبات به سوی مجموعه‌ای نوین و الکترونیکی گام برداریم.

باید با عزمی راسخ به سوی مجموعه نوین و الکترونیکی گام برداریمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عبدالخلیل معظم زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری در دومین همایش بزرگ نظام اداری کشور که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم از محل این هم اندیشی‌ها به سوی بخشی از آنچه که تحت عنوان اصلاح نظام اداری مطرح است، رهنمون شویم.

وی با اشاره به استراتژی های تحول در ساختار، گفت: این استراتژی می‌تواند ما را به سمت سازمانی متحول و پویا سوق دهد.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: تحول در ساختار، وظایف کارکنان و شکل‌گیری رفتار سازمانی پویا متاثر از تحولات تکنولوژی است.

وی تصریح کرد: تحول در تکنولوژی موجب شفافیت اطلاعات، پاسخگویی مناسب به جامعه هدف و کشف نقاط کور و گمراه کننده و... می‌شود.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: ۱۷ اردیبهشت به نام روز اسناد ملی نامگذاری شده است؛ معنا دار کردن این روز ایجاب می‌کند تا همه بتوانیم با رویکردی مشترک عزم را جزم کنیم و با جهت دهی نظام مکاتبات به سوی مجموعه‌ای نوین و الکترونیکی گام برداریم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار