مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از موفقیت 58 نفر از دانش‌آموزان در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی در استان خبر داد.

موفقیت  دانش‌آموزان همدانی در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهمن پارسا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت:58 نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک در مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 11 نفر از دانش‌آموزان با کسب رتبه اول توانستند زمینه حضور در مرحله کشوری مسابقات قرآن و معارف اسلامی را کسب کنند، تصریح کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دنش‌آموزان در 11 رشته ویژه پسران و 9 رشته ویژه دختران از 18 تا 27 فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، تعمیق آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی برشمرد و گفت: قرآن کریم بهترین منبع و راهنما برای بشریت است.

پارسا ادامه داد: در مرحله فینال  این دوره از مسابقات که در رشته‌های آوایی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود 15 نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک حضور خواهند داشت.

گفتنی است، این دانش‌آموزان با کسب رتبه نخست به مرحله کشوری مسابقات راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ب

11 نفر از دانش آموزان به مسابقات کشوری راه یافتند

 

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.