به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ اسداله حمزیی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: برای حل مشکل ۲۰۱ نفر از طریق نامه اقدام شده است.
به گفته حمزیی، حدود ۶۰ درصد موارد باقیمانده استعلام شده و یا نامههای قبلی متقاضیان در حال پیگیری است.
وی افزود: این سامانه محلی برای دریافت نظرات پیشنهادات، شکایات، گزارشات و ایدههای مردم است و برای انطباق برنامههای دولت با نظرات و درخواست جامعه کمک میکند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: مسائل مطرح شده با سامانه ۱۱۱، ظرف مدت ۱۵ روز پیگیری میشود.
انتهای پیام/