معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام گفت: در طول سال گذشته روانشناسان مرکز صدای مشاور این اداره کل به سه هزار تماس مردم با این مرکز پاسخ و خدمات مشاوره‌ای ارایه کردند.

ارایه خدمات مشاورزه ای بهزیستی به مردم

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;فرمان عزیزنیا معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام اعلام کرد: تماس گیرندگان به صورت غیرحضوری و تماس با تلفن ۱۴۸۰ از مشاوره‌های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و ... برخوردار شده‌اند.

وی  افزود: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می‌توانند با گرفتن شماره تلفن ۱۴۸۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با این مرکز تماس بگیرند.

عزیزنیا اضافه کرد: علاوه بر این در طول سال گذشته پنج هزار و ۴۵۴ نفر بصورت حضوری از خدمات مراکز مشاوره بهزیستی استفاده کردند.
عزیزنیا با بیان اینکه زنان متاهل بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری این اداره کل را تشکیل می‌دهند، گفت: هم اکنون ۲۴ مرکز مشاوره حضوری با نظارت بهزیستی در این استان فعال است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراجعان، گروه سنی زیر ۲۰ سال و ۲۰ تا ۳۰ سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس بوده‌اند.

معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است.

انتهای پیام/اس

ارایه خدمات مشاوره ای بهزیستی به مردم ایلام

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویاان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.