مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر استان اردبیل دارای 17 شهرک و ناحیه صنعتی است.

علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر استان اردبیل دارای 17 شهرک و ناحیه صنعتی است که از این مجموع 15 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین به سرمایه گذاران جهت احداث واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد.

وی گفت: احداث و تکمیل زیر ساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان علاوه بر جذب سرمایه گذار عامل توسعه اقتصادی و اشتغال در استان را به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: از اولویت ها و مزایای انتخاب شهرک ها و نواحی صنعتی جهت سرمایه گذاری، متمرکز شدن تولید در یک منطقه صنعتی مشخص می باشد که دسترسی آسان به تاسیسات و زیر ساختها باعث رغبت حضور سرمایه گذاران می شود.

نظری تصریح کرد: سرمایه گذاران در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان از تخفیف ویژه در واگذاری زمین و عوارض به خاطر قرار گرفتن در مناطق کمتر توسعه یافته برخوردار هستند.
وی گفت: در سالجاری 3.5 هکتار از زمین های راکد و بلااستفاده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان آزاد شد و با استرداد آنها زمینه برای حضور سرمایه گذاران واقعی و به تبع آن اشتغال و توسعه اقتصادی در استان فراهم می شود.

انتهای پیام/ع

شهرک ها و ناحیه صنعتی در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.