کاندیدای شهرداری تهران گفت: باید نسل جوان را مشروط بر اینکه دانش و توانایی لازم را داشته باشند، در حوزه‌های مختلف بکار گیریم.

استفاده از نسل جوان مشروط‌ بر دانش و توانایی لازم/ مدیران کشور مصداق بارز قانون انرژی‌ هستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی‌ کاندیدای شهرداری تهران در شصتمین‌ جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، پس از طرح سئوالا‌ت اعضای شورا با بیان اینکه با زبان می‌توان هر چیزی گفت، اما باید به عمل من در گذشته رجوع کنید، اظهار کرد: من حامی شورا هستم، جز موار‌دی که فساد‌ باشد و مسیری که در راستای تقویت شورا نباشد، خیانت به خون شهدا است‌.

وی با بیان اینکه من خودم را به تنهایی نمی‌بینم و جمع‌ 22 نفره را مدنظر‌ می‌گیرم، گفت: وقتی از من سئوال‌ می‌کنید، نباید بگویید شما چه برنامه‌ای دارید. بلکه باید از من بپرسید ما چه برنامه‌ای داریم‌.

افشانی با بیان اینکه کسی که کمترین ایمان را به عدالت داشته باشد، رفتار نژادپرستانه‌ نخواهد داشت، گفت: در طول فعالیتم‌ در گذشته معاون عمرانی من شخصی اهل فارس بود و معاون اقتصادی‌ام ترک قشقایی‌ بود، حتی در آن زمان از من سئوال‌ شد که چرا این اقدام را کرده‌اید و من در پاسخ به او گفتم حتی حافظ در شعرش‌ از لفظ آن ترک‌ شیرازی استفاده کرده است و کسی نمی‌تواند ثابت کند که آن ترک‌ اصالتی کمتر از شیرازی دارد؛ این حرف‌ها از ریشه صحت ندارد، ایمان من عدالت است و تمام نژادها‌ با هم برابر هستند.

وی درباره بکارگیری‌ خانم‌ها در سمت‌های مدیریتی گفت: خانم‌ها 50 درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و اگر با عدالت نگاه کنیم، باید 50 درصد سمت‌های مدیریتی را بر عهده گیرند‌.

افشانی با تأکید بر اینکه بر شهر و شهرداری تعصب دارد، گفت: حتی در ارائه برنامه‌ام، برنامه شهر و شهرداری را عنوان کردم، چراکه‌ نمی‌توان برای شهرداری برنامه نوشت و شهر را اداره کرد‌.

کاندیدای شهرداری تهران در خصوص منابع مورد نیاز برای نوسازی خودروهای فرسوده گفت: صندوق‌ توسعه‌ باید از طریق فروش مازاد‌ سوخت،  پول پرداخت کند تا بتوانیم ناوگان خودروهای‌ فرسوده را نوسازی کنیم.

افشانی در خصوص استفاده از توان جوانان گفت: بر اساس قانون انرژی که می‌گوید انرژی‌ از بین نمی‌رود، بلکه از حالتی به حالت دیگر تغییر می‌یابد، مدیران کشور نیز نه می‌میرند‌ و نه می‌روند، بلکه از سمتی‌ به سمت‌ دیگر جابجا‌ می‌شوند.

وی افزود: من ایمان دارم باید نسل بعدی را مشروط‌ بر اینکه دانش و توانایی لازم را داشته باشند در حوزه‌های مختلف به کار گیریم‌.

افشانی با بیان اینکه نگاه من فردمحوری‌ نیست، گفت: نگاه من به اداره مسائل سیستمی است و با نگاه فردی نمی‌توان هیچ سازمانی را اداره کرد.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.