رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن خودرو سمند در جاده کمربندی حد فاصل روستای دغاغله و پلیس راه اهواز- اندیمشک خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی بیان داشت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، وقوع حادثه آتش سوزی خودرو سمند در جاده کمربندی حدفاصل روستای دغاغله و پلیس راه اهواز- اندیمشک به مرکز گزارش شد.

وی با بیان اینکه خودرو سمند در حین حرکت در جاده دچار آتش سوزی شده بود، تصریح کرد: سرنشینان خودرو قبل از ورود آتش نشانان از داخل خودرو خارج شدند و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

تراب پور اذعان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی محل و نصب علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و با استفاده از لوله های آبرسان، شعله های حریق را مهار کرده و از گسترش آتش جلوگیری نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از شهروندان اظهار کرد: کارشناسان سازمان، علت آتش سوزی را اتصال برق از قسمت فن کولر خودرو اعلام کرده اند.

انتهای پیام/گ

آتش به جان سمند افتاد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار