فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از انهدام باند سارقان باغ‌ها و منازل، کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال و اعتراف به بیش از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ مختار شیر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت شکایات متعددی در خصوص سرقت از باغ‌ها و منازل در سطح شهرستان زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و در بررسی‌های اولیه سرنخ‌هایی از حضور یک باند سه نفره سارقان به دست آمد که با کار اطلاعاتی شبانه روزی محل اختفای سارقان شناسایی شد.
شیرمحمدی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان زنجان پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات و با تعقیب و مراقبت‌های پوششی، توانستند متهمان مورد نظر را دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه سارقان اموال مسروقه را پس از سرقت در یک سوله، انبار می‌کردند افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از این سوله بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه هر سه متهم با اعتراف به بیش از ۳۰ فقره سرقت پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و پس از آن روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: با شناسایی تعدادی از مالبختگان تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالبختگان و بازسازی صحنه‌های جرم همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

سارقان منازل زنجان در دام پلیس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.