رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند از بهره مندی سرمایه گذاران در بخش گردشگری از تسهیلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب نگهداری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند بیان داشت: به سرمایه گذارانی که در زمینه ایجاد زیر ساخت های گردشگری در گتوند سرمایه گذاری نمایند، تسهیلات ارائه خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را توسعه گردشگری در این شهرستان عنوان کرد.

نگهداری با بیان اینکه این تسهیلات از طریق سامانه کارا پرداخت می شود تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده بدون محدودیت و سقف و متناسب با طرح ارائه شده در زمینه گردشگری به سرمایه گذاران پرداخت می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند با اشاره به اینکه شهرستان گتوند در شمال خوزستان قرار دارد و از نظر جغرافیایی دارای ظرفیت های متنوعی از جمله کوه، دشت، رودخانه، روستا و شهرهایی با بافت سنتی است اذعان داشت: ظرفیت بسیار بالا و متنوعی در زمینه ایجاد زیر ساخت های گردشگری دارد.

وی درخصوص راه اندازی سفره خانه سنتی در شهرستان گتوند اظهار کرد: این سفره خانه زیر نظر این اداره با مساحت 3 هزار و 800 مترمربع و زیربنای 500 مترمربع است که با 2 میلیارد و 350 میلیون ریال سرمایه بخش خصوصی احداث شده است.

یعقوب نگهداری گفت: راه اندازی این سفره خانه سبب ایجاد 30 فرصت شغلی شده است.

گفتنی است؛ نخستین سفره خانه سنتی در گتوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور فرماندار گتوند، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.