نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از فراهم سازی فرصت‌های ارزنده سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای گفت: اندیمشک در بخش کشاورزی، حمل و نقل،گردشگری، صنعت و ورزش از امتیازهای ارزشمندی برخوردار است.

وی  با اشاره به سفره های آب زیرزمینی بیان کرد: برخورداری از رودخانه و دریاچه ها،سفره های آب زیر زمینی،خاک مرغوب،سدهای مختلف و جاذبه های گردشگری ، جاده و راه آهن این شهرستان را در سطح استان از موقعیت ممتازی برخوردار کرده است.

حسنوند با تاکید بر شکوفایی اقتصادی گفت: هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت های ارزنده برای سرمایه گذاری و شکوفایی اقتصاد و همچنین اشتغالزایی در منطقه بهره لازم را بگیریم لذا استفاده بهینه از این پتانسیل ها با تعریف طرح های مختلف پیش بینی شده است اما حضور و مشارکت سرمایه گذاران در اجرای طرح های مختلف می تواند موجب مضاعف شدن نتایج باشد.

وی تصریح کرد: به منظور معرفی توانمندی های شهرستان برای سرمایه گذاری،همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری اندیمشک اسفندماه با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

حسنوند گفت: ستاد شهرستانی و استانی این همایش تشکیل می شود و با نگاه جدی و ضمن معرفی کامل و جامع فرصت های شهرستان ، از امتیازها و توانمندی های موجود برای جذب سرمایه گذار استفاده خواهد شد.

حسنوند دغدغه کل کشور را بیکاری دانست و گفت: تکیه بر پتانسیل های منطقه می تواند بخش زیادی از این دغدغه را پاسخ دهد.

انتهای پیام/م

زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در اندیمشک فراهم شده است

برچسب ها: اشتغالزایی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.