دبیرکل جمعیت آبادگران جوان از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در 20 اردیبهشت خبر داد.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در 20 اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: این کنگره سراسری به منظور اصلاح اساسنامه و تطبیق آن با قانون جدید فعالیت‌های حزبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جمعیت آبادگران در 12 استان کشور دفتر دارد و در سال جدید نسبت به گسترش تشکیلاتی و تاسیس دفاتر در دیگر استان‌ها هم اقدام خواهیم کرد.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان درباره خبرهایی که حاکی از خروج آمریکا از برجام در 22 اردیبهشت دارند، اظهار کرد: به طور قطع جمهوری اسلامی از خروج آمریکا از برجام متضرر نخواهد شد.

بیادی ضمن انتقاد از سیاست برخی دستگاه‌ها در شرایط کنونی کشور، گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها همچون بانک مرکزی سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنند که با وضعیت کنونی کشور همخوانی چندانی ندارد.

وی تاکید کرد: دشمن کار خود را که دشمنی و کینه توزی است، انجام می‌دهد ما هم باید کار خودمان را  با تدبیر و مدیریتی یکپارچه و به دور از هرگونه تفرقه انجام دهیم.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان تصریح کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس علیرغم همه دشمنی ها و کینه توزی ها جبهه استکبار جهانی، چون باور به پیروزی داشتیم، موفق شدیم و امروز هم باید این باور را در خودمان تقویت کنیم.

بیادی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی ما تحریم بودیم اما عراق تحریم نبود و همه دنیای استکبار به این کشور کمک کردند، علیرغم اینکه قطعنامه تحمیلی 598 سازمان ملل را پذیرفتیم و سال‌های بعد از جنگ هم کماکان در تحریم به سر بردیم ولی وضعیت امروز عراق را با کشورمان مقایسه و قضاوت کنید که چه کسی پیروز جنگ بوده است؟

وی رمز موفقیت برای عبور از مشکلات را همدلی آحاد ملت و از دست ندادن فرهنگ و حفظ روحیه انقلابی دانست و اظهار کرد: متاسفانه در میان برخی مسئولان نوعی آشفتگی و استیصال وجود دارد که ضروری است هر چه زودتر آنان را تغییر دهند و افراد کارآمدتر، انقلابی و مخلص سرکار بیایند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه مردم کاملا هوشیار هستند و باید مسئولان هم با آنان هماهنگ باشند، گفت: مردم ایمان دارند که راه نجات، اقتصاد مقاومتی است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

بیادی اظهار کرد: بعضا سیاست‌های سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی ضد تولید و صادرات است و اکثرا موافق واردات هستند به همین دلیل تولید داخلی وضعیت خوبی ندارد و با بیکاری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا به دلیل خوی استکباری تاکنون خلاف برجام و قوانین بین‌المللی عمل کرده است، افزود: اصولا طبق پروتکل‌های بین‌المللی هر دولتی که تعهدی می‌پذیرد باید دولت‌ بعدی نیز به آن پایبند باشد اما ظاهرا رئیس‌جمهور جدید آمریکا با قوانین بین‌المللی آشنایی ندارد و منطقش زور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار