صهیونیست‌ها درصدد بودند بمب‌های کار گذاشته شده را در روز‌های آینده در جریان بازدید فرماندهان جبهه مقاومت فلسطین از منطقه «الزوایده» منفجر کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛نیرو‌های متخصص گردان «القسام» فلسطین در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند یکی از عملیات‌های بزرگ رژیم صهیونیستی علیه رزمندگان مقاومت را خنثی کنند.

یک منبع میدانی در گفت: وگو با مشرق اعلام کرد: نیرو‌های متخصص و ویژه گردان «القسام» ساعت ۲۱ به وقت محلی در منطقه «الزوایده» در مرکز نوار غزه توانستند تلاش چند ماه صهیونیست‌ها را ناکام بگذارند.

این منبع میدانی با بیان این که صهیونیست‌ها یکی از مراکز ارتباطات (غرفه بی سیم‌ها و اتصالات) گردان القسام را بمب گذاری کرده بودند، گفت: متاسفانه در جریان خنثی سازی ۶ تن از نیرو‌های مقاومت به شهادت رسیدند.

جزئیات عملیات پیچیده صهیونیست‌ها برای ترور فرماندهان مقاومت فلسطین/ شهادت ۶ نیروی متخصص گردان القسام + تصاویرمحمود الاستاذ

وی با توضیح این که ۳ تن دیگر از نیرو‌های مقاومت در این عملیات مجروح شدند، افزود: صهیونیست‌ها درصدد بودند بمب‌های کار گذاشته شده را در روز‌های آینده در جریان بازدید فرماندهان جبهه مقاومت فلسطین از منطقه «الزوایده» منفجر کنند که با شکست روبه رو شدند.

 نام «محمود الاستاذ» فرمانده اصلی «واحد سیگنال و ارتباطات» گردان القسام در لیست شهدا دیده می‌شود؛ کادر‌های پزشکی و درمانی همچنان در محله حادثه حضور دارند.


بیشتر بخوانید:سناریو‌های پیش روی اولین انتخابات پارلمانی لبنان با قانون جدید/ سعودی‌ها حریری را مجبور به ائتلاف کردند


پیکر‌های شهدای مقاومت گردان القسام فلسطین و زخمی‌های عملیات امشب به بیمارستان «شهدای الاقصی» در منطقه «دیر البلح» در ۱۴ کیلومتری جنوب شهر غزه انتقال داده شده اند.

نام ۵ تن دیگر از شهدای القسام به شرح ذیل است:

شهید موسی سلمان "۳۰"ساله - شهید محمود الطواشی "۲۷"ساله- شهید وسام أبو محروق "۳۷"ساله - شهید طاهر شاهین "۲۹"ساله -شهید محمود سعید حلمی القیشاوی "۲۷"ساله.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

شهادت ۶ نیروی متخصص گردان القسام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار