بنابر اعلام روزنامه المنار، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی توزیع دعوتنامه‌ها برای شرکت در مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را آغاز کرده است.

روزنامه المنار: توزیع دعوتنامه‌های مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی آغاز شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه المنار فلسطین، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی، توزیع دعوتنامه‌ها برای شرکت در مراسم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را آغاز کرده است.

روزنامه المنار فلسطین با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود افزود «دیوید فریدمن» توزیع دعوتنامه‌های حضور در مراسمی که رژیم صهیونیستی و آمریکا در چهاردهم ماه مه (بیست و چهارم اردیبهشت) به مناسبت انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی برگزار خواهند کرد را آغاز کرده است.

فریدمن دعوتنامه حضور در این مراسم را در پایگاه اینترنتی «جوئیش اینسایدر» منتشر کرده است.

پایگاه اینترنتی اسرائیلی والا به نقل از برخی منابع رسمی صهیونیست اعلام کرد انتظار می‌رود یک هیئت رسمی آمریکایی متشکل از ۲۵۰ شخص در این مراسم شرکت کنند. به گفته این منابع، همه اعضای هیئت دولت اسرائیل در مراسم استقبال از هیئت آمریکایی شرکت خواهند کرد.

والا نوشت هنوز مشخص نشده است که آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در این مراسم حضور خواهد یافت یا خیر، اما حضور ایوانکا، دختر ترامپ، و جارد کوشنر، دامادش، در این مراسم قطعی شده است.

این پایگاه اینترنتی خاطر نشان کرد مقر جدید سفارتخانه در ابتدا به صورت جزیی فعال خواهد بود. زیرا برخی فعالیت‌های این سفارتخانه در داخل مقر کنونی در تل آویو انجام خواهد شد تا کار‌های توسعه و ترمیم مکان جدید به پایان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا کنه نتونن
آخرین اخبار