رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور گفت: 99 درصد تجهیزات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی از تولیدات داخلی است.

غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید ایرانی، 99 درصد از تجهیزات مورد استفاده در فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی از تولیدات داخلی است.

وی گفت: ورزش روستایی باید به عنوان یک رسالت ملی مورد تأکید تمامی مسؤولان قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور با اشاره به اینکه در ساختار ورزش روستایی کشور خلاء وجود دارد، افزود: برای تثیبت جایگاه ورزش روستایی با درنظر گرفتن خانه‌های ورزش روستایی می‌توان کمبودها و خلاء‌های موجود را برطرف کرد.

جعفری تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی نقطه عطفی در فراهم کردن فرصت‌های برابر و توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار عنوان شده و زمینه ظهور استعدادهای ورزشی و افزایش نشاط و شادابی در جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی بر ضرورت جلب مشارکت همگانی برای حضور در میادین ورزشی به منظور فراهم ساختن جامعه‌ای مولد و تأثیرگذار تأکید کرد و گفت: در خانه‌های ورزش حضور بانوان روستایی در اماکن ورزشی مورد تأکید قرار گرفته و از جمله اولویت‌های مهم این فدراسیون عنوان شده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری کشور گفت: توجه فدراسیون ورزش‌های روستایی به مقوله ورزش، نگاهی فرابخشی و عادلانه به تمامی استان‌های کشور بوده و در این راستا می‌بایست ورزش روستایی به عنوان یک رسالت ملی مورد تأکید تمامی مسؤولان قرار گیرد.

جعفری با اشاره به اینکه ورزش روستایی در توانمندسازی این قشر مهم جامعه تأثیرگذار خواهد بود، توضیح داد: نیازمند مشارکت همگانی برای رفع دغدغه‌های موجود در روستاها هستیم و نباید از تأثیر مهم ورزش به عنوان مؤثرترین و نزدیک‌ترین راه برای احیای ساختارهای اجتماعی و اقتصادی غافل شد.

انتهای پیام/ح

ارسال تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار