فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی بر اساس عقیده شکل‌گرفته و در مسیری دینی و اعتقادی درحرکت است.

دفاع از حَرَم و حریم اسلام از لازمه‌های اعتقادی و برخاسته از عقیده اسلامی است

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: امروز نگاه اعتقادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حرکت دینی، نهادی و مردمی خود رمز پیروزی این مجموعه در مأموریت‌های متعدد است.

سردار جَمیری افزود: همه آنچه که داریم بر محور عقیده و انقلاب اسلامی شکل‌گرفته و در مسیری دینی و اعتقادی درحرکت است.

 فرمانده سپاه الغدیر استان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ادامه راه شکوهمند دین برشمرد و اذعان کرد: کسانی که درراه انقلاب اسلامی دفاع از دین در جبهه‌های حق علیه باطل حتی از جان خود گذشتند، به خاطر دفاع از عقیده پاکِ دینی خود بوده است و نه اجبار، به خاطر احساس مسئولیت انها در برابر عقاید دینی است که امروز ما شاهد شکوه و عظمت انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دفاع از حَرَم و حریم اسلام را یکی از لازمه‌های اعتقادی و برخاسته از عقیده اسلامی دانست و  بیان کرد: مجموعه‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌نهاد عقیدتی سیاسی است و اگر سلاحی به دست گرفته، برای دفاع از عقیده‌ی خود است، لذا چنان برمی‌آید که سپاه یک‌نهاد نظامی صرف نبوده و یک مجموعه عقیدتی سیاسی است.

انتهای پیام/ی

نگاه نهادی و مردمی رمز پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

 

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار