وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد واشنگتن و اسلام آباد برای دستیابی به فرصت‌های بیشتر در حفظ ثبات و امنیت منطقه‌ای می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «پاکستان تودی»، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد واشنگتن و اسلام آباد برای دستیابی به فرصت های بیشتر در حفظ ثبات و امنیت منطقه ای می توانند با یکدیگر همکاری کنند.

«دانا وایت»، سخنگوی پنتاگون، در یک کنفرانس خبری در واشنگتن اظهار کرد: «در خصوص پاکستان باید بگویم ما فرصت های همکاری بسیاری با این کشور داریم. ما فکر می کنیم پاکستان می تواند همکاری بیشتری با ما داشته باشد. با پاکستانی ها برای یافتن فرصت هایی برای ایجاد امنیت بیشتر در منطقه همکاری خواهیم کرد.»

وی در خصوص حملات تروریستی اخیر در افغانستان گفت: «انگیزه طالبان و داعش در افغانستان ایجاد رعب و وحشت و ترساندن مردم است. آنها از عمد پایگاه های اخذ رأی را هدف قرار می دهند؛ زیرا می دانند در هیچ انتخاباتی پیروز نخواهند شد.»

دانا وایت با اشاره به این حملات تروریستی تاکید کرد: آمریکا همواره از افغانستان حمایت می کند و برای دستیابی به ثبات و امنیت در منطقه نیازمند همکاری با پاکستان است. پاکستان یکی از همسایه های مهم افغانستان به شمار می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار