زنگ سپاس از مقام معلم همزمان با هفته معلم با حضور جمعی از مسئولان استانی در مدرسه دخترانه ولیعصر (عج) قائم شهر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا عنایتی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران در مراسم زنگ سپاس از مقام معلم گفت: در همه جوامع معلم از جایگاه و مقام والایی برخوردار است که باید برای تکریم از مقام معلم تلاش کنیم.

رضا عنایتی با بیان اینکه معلمان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند، افزود: بهترین واژه در کلمه معلم است، بنابراین باید جایگاه معلم در جامعه ارتقاء پیدا کند تا آنان بدون دغدغه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

وی با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان است، گفت: نباید با مقام معلم شعاری برخورد کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه محیط مدرسه باید برای دانش آموزان و معلمان شاداب و با نشاط باشد، افزود: نشاط اجتماعی باید از مدارس آغاز شود تا به یک وحدت درونی دست پیدا کنیم.

عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت: حمایت از فرهنگیان فقط به این نیست که بخواهیم مطالبات آنان را پرداخت کنیم، بلکه امیدواریم که دستگاه‌ های حاکمیتی مثل قوه مقننه بتوانند به ما کمک کنند تا نابرابری در حقوق و مزایای فرهنگیان جبران شود.

وی افزود: تبعیض در این زمینه میان فرهنگیان با کارکنان سایر دستگاه‌ ها باعث دلخوری این قشر زحمتکش می‌ شود و باید همه کمک کنند تا این مشکل رفع شود.

در مازندران ۳۹ هزار معلم کار تعلیم و تربیت حدود ۵۳۰ هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ م

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.