عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: ممکن است در آینده تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود که این موضوع در جلسات بعدی کمیته فوتسال پیگیری می شود.

 عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی امیر فراشی از تیم ملی « ب » فوتسال گفت: هنوز به صورت قطعی این سرمربی از تیم ملی فوتسال آقایان جدا شده است ولی این احتمال وجود دارد در روز های آینده این مربی از تیم ملی آقایان جدا شده و به احتمال فراوان به تیم ملی بانوان فوتسال بپیوندد.

ترابیان در ادامه افزود: مسائل مربوط به جدایی احتمالی فراشی از تیم ملی فوتسال آقایان در اولین جلسه کمیته فوتسال پیگیری خواهد شد.

ترابیان همچنین در رابطه با عملکرد این مربی گفت: نمی توانم در مورد عملکرد این مربی نظر خاصی بدهم اما می توانم به صراحت بگویم با توجه به مقام هایی که تیم ملی  آقایان توانسته کسب کند «فراشی» مربی خوبی بوده و هست.

گفتنی است امیر فراش ،مربی دروازه بانان تیم ملی آقایان این تیم را ترک کرده و همراه با تیم ملی بانوان فوتسال به مسابقات آسیایی جاکارتا سفر کرده است و میشل پتروس جایگزین او شده است و این احتمال وجود دارد که «فراشی» دیگر به تیم ملی آقایان فوتسال برنگردد.

انتهای پیام/

احتمال جدایی «فراشی» از تیم ملی فوتسال آقایان قوت گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار