مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری یزدگفت: با سرمایه گذاری ۱۲۶۹ میلیارد تومانی در سال گذشته در استان برای هفت هزار و ۱۳۲ نفر شغل فراهم شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در استان یزد، گفت: در سال گذشته بالغ‌بر هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

سید کمال‌الدین نورالدینی افزود: ارزش سرمایه‌گذاری  در بخش صنعت و معدن استان یزد به بیش از ۸۸۶ میلیارد تومان رسیده است که این سرمایه‌گذاری منجر به راه‌اندازی بیش از ۲۵۶ واحد صنعتی در سال گذشته گردیده است.

وی بیان داشت: درمجموع این سرمایه‌گذاری‌ها در سال گذشته به اشتغال بیش از هفت هزار و ۱۳۲ نفر منجر شده است.

نورالدینی توسعه بخش گردشگری و هدایت منابع مالی و تهیه و معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری بر اساس قابلیت‌ها و مزیت‌های استانی به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و هماهنگی در جذب سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی با محوریت صنایع کم آبخواه‌های تک را از برنامه‌های استان یزد برای سرمایه‌گذاری داخلی دانست.

وی پیگیری و هماهنگی برای اجرایی نمودن برنامه‌های اشتغال کشور ازجمله اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی و طرح رونق تولید، حمایت از طرح روستایی تعاون در راستای مشارکت بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های استان یزد برای سرمایه‌گذاری داخلی برشمرد.

انتهای پیام/ی

روند رو به رشد سرمایه‌گذاری واشتغال در استان یزد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار