بارندگی‌های استان مرکزی نسبت به بلند مدت ۶۵ در صد کاهش دارد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ براساس جدول اعلامی هواشناسی میزان بارندگی از ابتدای مهرسال ۹۶ تا اردیبهشت ماه امسال استان مرکزی ۶۵.۵ درصد نسبت به بلند مدت کاهش دارد.

میزان بارندگی استان مرکزی در این مدت ۱۶۱.۲ میلیمتر گزارش شده است که نسبت به ۲۸۹.۲ میلیمتر بارش سال زراعی گذشته ۵۵.۷ درصد کاهش دارد.

دراین مدت همچنین میزان بارش باران در ایستگاه اراک ۱۶۲.۷ گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۲.۶ درصد و نسبت به بلندمدت ۵۹.۶ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه ساوه ۹۱.۹ دهم میلیمتر باران گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۲.۶ درصد ونسبت به بلندمدت ۵۹.۶ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه تفرش ۱۶۳.۸ میلیمتر بارش گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۴.۱ درصد ونسبت به بلندمدت ۵۹.۳ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه خمین ۱۱۶.۱ میلیمتر باران گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۳۷.۳ درصدو نسبت به بلندمدت ۴۳.۴ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه محلات ۹۷.۷ میلیمتر بارندگی گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۱.۲ درصد ونسبت به بلندمدت ۴۷.۴ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه شازند ۳۱۹.۳ میلیمتر بارش گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۶۷.۲ درصد ونسبت به بلندمدت ۷۲.۸ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه خنداب ۱۷۶.۲ میلیمتر بارندگی گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۱.۵ درصدونسبت به بلندمدت ۶۵.۶ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه کمیجان ۱۵۸.۹ میلیمتر بارش گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۱ درصد ونسبت به بلندمدت ۶۵.۵ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه دلیجان ۹۱.۸ میلیمتر بارندگی گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۲.۳ درصد نسبت به بلندمدت ۵۹.۵ درصد کاهش دارد.

در ایستگاه آشتیان ۱۸۰.۳ میلیمتر گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۶۳ درصدو نسبت به بلندمدت ۷۶.۸ میلیمتر درصد کاهش دارد.

در ایستگاه غرق آباد ۲۱۰.۲ میلیمتر بارندگی گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۶۵.۹ درصدو نسبت به بلندمدت ۸۳.۷ درصدکاهش دارد.

در ایستگاه فرمهین ۱۴۱.۶ میلیمتر بارندگی گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۵۶.۲ درصدو نسبت به بلندمدت ۶۳.۹ دهم کاهش دارد.

ودر ایستگاه مامونیه ۱۸۴.۶ میلیمتر بارش گزارش شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۶۶.۳ درصدو نسبت به بلندمدت ۹۵.۷ درصدکاهش دارد.

انتهای پیام/ ج

کاهش بارندگی‌های استان مرکزی نسبت به بلند مدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.