استقلالى‌ها پس از قهرمانى جام حذفى و تمدید قرارداد شفر، با بحث تمدید قرارداد‌ها و خروجى‌ها سر و کار دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از تمديد قرارداد شفر و استقلال، بحث تمديد قرارداد هاى بازيكنان به ميان مى آيد.  بدون شك نورافكن را مى توان اولين خروجى آبى ها دانست، ضمن اینکه برزاى و انصارى در لیست خروجى قرار دارند.

همچنين مجيد حسينى دومين بازيكنى است كه در راه لژيونر شدن خواهد بود مگر اينكه آبى ها موجبات پشیمانی او را فراهم کنند.

وريا غفورى نيز ديگر بازيكنى است كه بحث لژيونر شدنش به گوش مى رسد اما به نظر می رسد او بيشتر به ماندن در استقلال رضايت دارد.

ديگر بازيكنان از جمله حسين حسينى و بازيكنانى كه قرارداد ندارند توافقات اوليه را با آبى ها انجام دادند و مشكلى در اين زمينه وجود ندارد.

تمرين ريكاورى امروزاستقلالى ها

شاگردان شفر امروز صبح ساعت ١١:٣٠ با حضور در زمين صنايع دفاع در يك نوبت تمرين خواهند كرد.

آمار فوق العاده گلزنی تيام

ماشين گلزنی آبی ها در حالی که بازی های زیادی هم برای این تیم نکرده، با ۹ گل زده در سه تورنمنت بهترین گلزن این فصل آنها است.

نهمين گل این فصل تیام مهمترین گل او می‌باشد. تک گلی که منجر به پیروزی استقلال در فینال جام حذفی و کسب یک جام قهرمانی بعد از سالها برای تیم آبی های پایتخت شد.

استقلالى ها زودتر راهى اصفهان مى شوند

شفر از مسئولان باشگاه خواسته ۲۴ ساعت زودتر از موعد مقرر، یعنی یکشنبه به اصفهان بروند تا تیمش یک جلسه تمرینی را دوشنبه و پیش از بازی در زمین فولادشهر انجام دهد.

به اين ترتیب استقلالی‌ها یکشنبه عصر ساعت ۱۷ پس از انجام آخرين تمرين خود در تهران راهی اصفهان می‌شوند.

تمرين بدون وقفه آبى ها براى ديدار با ذوب آهن

طبق تصمیم شفر استقلالی ها بدون استراحت برای دیدار با ذوب آهن آماده می شوند.

آبى پوشان روز یکشنبه آخرین تمرین خود در تهران را پیگیری می کنند و سپس راهی اصفهان خواهند شد.

گزارش afc از قهرمانی استقلال در جام حذفی

سایت afc در گزارشی کوتاه درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی نوشت:استقلال با پیروزی برابر خونه به خونه موفق شد برای هفتمین بار در تاریخ مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را به دست آورد و صاحب یک رکورد شود.

مامه تیام، مهاجم سنگالی این تیم در دقیقه ۳۵ روی پاس خسرو حیدری تنها گل بازی را به ثمر رساند؛ گلی که برای شکست تیم بابلی در یک فینال هیجان انگیز کافی بود.

استقلال که پس از کسب عنوان سومی در لیگ ایران، حضور خود در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ را قطعی کرده بود، جستجوی خود برای کسب سومین عنوان آسیایی را ادامه خواهد داد. آن‌ها در دوره فعلی این رقابت‌ها هم مرحله گروهی را بدون شکست و با صدرنشینی به پایان رسانده اند. شاگردان وینفرد شفر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در تاریخ هشتم و پانزدهم ماه می‌به مصاف تیم هموطن خود یعنی ذوب آهن بروند.

مخالفت با پیشنهاد شفر درباره سوپر جام!

در حالى که مطرح شده بود سفر خواهان برگزارى سوپر جام در ٢ کشور دیگر است، اما سازمان لیگ با مخالفت با پیشنهاد شفر در خصوص برگزاری سوپرجام در اسپانیا و آلمان این مساله را غیر عملی اعلام کرد.

داور دیدار استقلال و ذوب آهن مشخص شد

جامپى لیدا داور ژاپنی، دیدار حساس استقلال و ذوب آهن چارچوب رقابت‌های مرحله ١/٨ نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت مى کند.

هوادار استقلال بینایى خود را از دست داد

شنیده مى شود اسماعیل بهاروند هوادار ٣٣ ساله شیرازى در فینال جام حذفى به دلیل برخورد سنگ با چشمش، بینایو خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار