سیزدهمین روز اعتصاب کارکنان ایرفرانس

کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز برای سیزدهمین روز اعتصاب کردند.

سیزدهمین روز اعتصاب کارکنان ایرفرانسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، کارکنان شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز برای سیزدهمین روز اعتصاب کردند.

با وجود این اعتصاب ها 75 درصد پروازها انجام می شود. قرار است امروز نتیجه پیشنهاد مدیریت این شرکت در مورد افزایش دستمزدها اعلام شود.اتحادیه کارکنان ایرفرانس پیشنهاد مطرح شده در مورد میزان افزایش دستمزدها را ناکافی دانسته اند. ژان مارک ژانایا، مدیر عامل شرکت ایرفرانس مسئله استعفای خود را مطرح کرده است. احتمال می رود این آخرین روز اعتصاب کارکنان ایرفرانس باشد.

دوازده روز اعتصاب کارکنان ایرفرانس تاکنون سیصد میلیون یورو برای این شرکت هزینه در برداشت. اتحادیه های کارکنان ایرفرانس پیش از هر چیز افزایش دستمزدها را پس از شش سال خواستارند. مدیریت ایرفرانس هفت درصد را برای افزایش عمومی ، دو درصد برای افزایش در سال 2018 و پنج درصد افزایش را تا سال 2021 پیشنهاد داده است.

کارکنان ایرفرانس امروز فرصت دارند تا نظر خود را در مورد این پیشنهاد اعلام کنند. در صورت پاسخ منفی اتحادیه ها،‌ ژان مارک ژانایا استعفا خواهد داد. اما پاسخ مثبت نیز به معنای پایان این نبرد نیست زیرا پس از آن باید در مورد همه پرسی مذاکره شود. اتحادیه ها خواستار افزایش 5.1 درصدی دستمزدها در سال 2018 هستند.

انتهای پیام/

آخرین روز اعتصاب کارکنان ایرفرانس

برچسب ها: فرانسه ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار