مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر از افزایش پوشش سامانه پخش دیجیتال در استان بوشهر خبرداد و گفت: پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استان بوشهر به ۹۸ درصد افزایش یافت.

افزایش ۹۸ درصدی پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست مسئولان صدا و سیمای استان بوشهر با آیت‌الله حسینی‌بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، از افتتاح ۹۷ طرح تولیدی وفنی صدا و سیما در روز ملی خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌های باحضور رئیس رسانه ملی با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲۲۰ میلیاردریال افتتاح شده است.

وی از فراهم شدن ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان خبر داد و تصریح کرد: با خرید دو دستگاه سامانه ارسال صدا و تصویر «دستگاه ارتباط ماهوار‌ه‌ای SNG» بیش از دو دهه انتظار مردم استان برای پخش زنده برنامه‌ها از هر نقطه استان امکان‌پذیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با اشاره به افتتاح مرکز داده‌ها در این رسانه خاطر نشان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر نخستین مرکز در میان مراکز ۳۳ گانه صداوسیماست که صاحب مرکز داده‌ها می‌شود.

ناظر، افتتاح سامانه یکپارچه‌سازی اتاق خبر را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان به ۹۸ درصد افزایش یافت.

وی، ایجاد واحد سیار جدید تلویزیونی، اتاق فرمان تولید تلویزیون، نودال و اینجست مرکزی را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: تولید ده‌ها مستند رادیویی و تلویزیونی، ۲۴ ساعته شدن پخش برنامه‌های رادیویی وتلویزیونی شبکه استانی و راه‌اندازی شبکه رادیو نما از جمله موفقیت‌های صدا و سیمای بوشهر است.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه مخاطبان برنامه‌های رادیو و تلویزیون در استان بوشهر افزایش یافته است خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته برنامه شبانه تلویزیونی «شونشینی» بیش از ۹۵ درصد مخاطب و رضایتمندی دارد و برنامه رادیویی سلام بوشهر دارای بیش از ۹۰ درصد مخاطب و رضایتمندی است.

ناظربا اشاره به مخاطف ۸۵ درصدی برنامه‌های خبری صدا و سیمای مرکز بوشهرگفت: اعتماد و رضایتمندی مردم به برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، به عنوان برنامه‌های نشاندار یا برند صداوسیمای مرکز بوشهر، نشان از جایگاه رسانه استانی در بین آحاد مردم جامعه است.

انتهای پیام/م

پوشش پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بوشهر به ۹۸ درصد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.