مدیرکل صدا و سیمای بوشهر گفت: ۹۷ پروژه تولیدی و فنی صدا و سیمای استان به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان صدا و سیما افتتاح می‌شود.

پروژه تولیدی و فنی صدا و سیمای استان به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سیدحسین ناظر عصر امروز در نشست بررسی برنامه‌های افتتاحی روز ملی خلیج فارس در بوشهر با بیان اینکه با حضور علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما فردا از علمداران خلیج فارس تجلیل می‌شود، اظهار داشت: فردا در سفر رئیس سازمان صدا و سیما به بوشهر ۹۷ طرح به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره‌ندی بیشتر مردم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۶۲ طرح از این طرح‌ها، فنی و تولیدی است که در میان آنها، ۴۰ طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و ۶ طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، ارسال و دریافت تصاویرمرکزی و مرکز جمع‌آوری داده‌هاست.

ناظر از افتتاح دستگاه ارتباط ماهوار‌ه‌ای SNG در صدا و سیمای بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اختصاص دو دستگاه خودروی برای دستگاه ارتباط ماهوار‌ه‌ای SNG، امکان ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان امکان‌پذیر می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مرکز داده‌ها در این رسانه خاطر نشان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر نخستین مرکز در میان مراکز ۳۳ گانه صداوسیماست که صاحب مرکز داده‌ها می‌شود.

ناظر افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر نخستین مرکز در نیمه جنوبی کشور است که طرح یکپارچه سازی تولید و پخش خبر در آن راه اندازی شده است.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: با بهره برداری طرح‌های فنی، دریافت سیگنال در گیرنده‌های خانگی بهبود می‌یابد و مردم با کیفیت بهتری صدا و تصویر را دریافت می‌کنند.

سید علاءالدین امیری از افزایش پوشش سامانه پخش دیجیتال در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان یک میلیون و ۵۰ هزار نفری بوشهر به ۹۸ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/م

۲۲۰ میلیارد ریال پروژه صدا و سیما استان بوشهر افتتاح می‌شود

برچسب ها: اکران فیلم ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.