سایت فین آنلاین هلند به نقل از یک منبع یونانی نوشت کریم انصاری مهاجم ایرانی المپیاکوس فصل آینده جانشین قوچان نژاد خواهد شد.

انصاری فرد در هیرنفین جانشین قوچان نژاد می شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت فین آنلاین نوشته است: شایعه ای شگفت انگیز در یونان: هیرنفین علاقه مند به جذب کریم انصاری فرد مهاجم المپیاکوس است. این بازیکن 28 ساله ایرانی در حال حاضر با 17 گل زده در 24 بازی بهترین گلزن لیگ یونان است. (به طور مشترک با مهاجم پائوک)
در ادامه خبر این سایت هلندی آمده است، به گزارش روزنامه لایو اسپورت یونان علاوه بر هیرنفین، اوترخت و تیم‌های آلمانی اشتوتگارت و آگزبورگ نیز علاقمند به خرید این مهاجم ایرانی هستند که 58 بازی ملی در کارنامه دارد.اما این روزنامه یونانی گزارش می دهد که قیمت فروش بالایی برای انصاری‌فرد تعیین شده است؛ شش میلیون یورو.
این امر انتقال او به هیرنفین را غیرمحتمل می سازد.

در هیرنفین، انصاری فرد ممکن است جانشین هموطن خود رضا قوچان نژاد ساله 30 شود. در تیم ملی ایران، رضا با هفده گل زده در 37 مسابقه ملی جلوتر از کریم قرار دارد. انصاری فرد شانزده بار در 57 مسابقه ملی گلزنی کرده است.


انصاری فرد تا سن 24 سالگی به کشورهای خارجی نقل مکان نکرده بود. اوساسونا اسپانیا (لالیگا 2) در سال 2015 او را به خدمت گرفت. پس از آن، یک سال بعد کریم به پانینیوس یونان پیوست و در51 بازی 15 گل به ثمر رساند .از ژانویه 2017 او برای المپیاکوس بازی می کند و در 45 بازی 22 گل زده است.

انصاری فرد تا اواسط سال 2020 با المپیاکوس قرارداد دارد. همانند رضا، ارزش این بازیکن از سوی سایت ترانسفرمارکت 1.5 میلیون یورو تخمین زده می شود.
انتهای پیام/

تیم های هلندی و آلمانی به دنبال انصاری فرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار