یک رسانه یونانی با ارزیابی عملکرد دو فصل حضور کریم انصاری فرد در تیم المپیاکوس ،روند پیشرفت این مهاجم را تشریح کرد.

انصاری فرد از سکونشینی تا رسیدن به صدر جدول گلزنان یونان

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت رادیو ورزش یونان در گزارشی اختصاصی به عملکرد کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان در المپیاکوس پرداخت و سخت کوشی و ایستادگی این  بازیکن را رمز موفقیت او دانست.

این سایت   نوشت: موضوع جالب، تلاش کریم انصاری‌فرد برای رسیدن به عنوان آقای گلی فصل جاری سوپر لیگ یونان است.
در فاصله یک بازی به پایان رقابت های این فصل لیگ ، او با 17 گل زده به همراه پریوویچ، مهاجم پائوک صدرنشین جدول برترین گلزنان سوپر لیگ است. مسئله جالب درباره کریم انصاری‌فرد مسائل مربوط به این مهاجم ایرانی از زمان انتقال به المپیاکوس در ماه ژانویه 2017 میلادی و همچنین نحوه رفتار دو سرمربی پیشین با این بازیکن است.

زمانی که قرمز و سفید پوشان خرید کریم انصاری فرد از پانیونیوس را اعلام کردند، چه کسی سر مربی تیم المپیاکووس بود ؟ پائولو بنتو.
همه به خاطر دارند پائولو بنتو این مهاجم ملی پوش را حتی کنار گذاشت. او انصاری فرد را دوست نداشت و حتی درباره فروش او صحبت هایی کرد.
خوشبختانه ماریناکیس (مالک باشگاه المپیاکوس) این بازیکن را می‌خواست و شکی نیست که این انتقال بر اساس خواست و حمایت سهامدار اصلی باشگاه صورت گرفته است. دقیقاً همانند زمانی که کوستاس مانولا را جذب کرده بودند.
فصل قبل وقتی پائولو بنتو از المپیاکوس رفت، چه اتفاقی رخ داد؟ کریم انصاری‌فرد در بازی خارج از خانه پلی‌آف لیگ اروپا برابر عثمانلی‌اسپور ترکیه در ترکیب تیمش قرار گرفت و دو گل به ثمر رساند.

حالا ما سراغ بسنیک هاسی سرمربی صربستانی می‌رویم که المپیاکوس این فصل را با او آغاز کرد.
این مربی آلبانیایی نیز بهترین گلزن تیم را که داعیه آقای گلی فصل جاری سوپر لیگ یونان را دارد، رها کرد و پیشنهاد او به مدیران باشگاه المپیاکوس ،فروش کریم انصاری‌فرد بود. این امرغیرقابل باور بود اما واقعیت داشت.
و حالا ما در سایت های خارجی می‌خوانیم که تیم‌های هلندی و آلمانی در اندیشه خرید این مهاجم ملی پوش هستند.
حالا جام جهانی کم کم از راه می رسد، این بدان معناست که کریم انصاری‌فرد این فرصت را دارد که ارزش‌های خود را بالاتر ببرد.همه چیز در دستان خود اوست.
موضوع کریم انصاری‌فرد نشان می‌دهد که چرا باشگاه المپیاکوس باید با تمام بازیکنانی که در سوپر لیگ یونان ایستادگی می کنند، به گرمی برخورد کند. ساواس، نایب رئیس تیم فوتبال المپیاکوس یک سال‌ونیم پیش چه گفته بود؟ پس از مدتی ارزش کریم انصاری‌فرد به 10 میلیون یورو خواهد رسید.
انتهای پیام/

گزارش سایت یونانی درباره کریم انصاری فرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار