نجمه خدمتی اهل بیرجند و عضو تیم ملی تیراندازی بانوان است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهد داشت.

خدمتی:

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نجمه خدمتی (متولد 20 خرداد 1375 بیرجند) ورزشکار ایرانی اهل شهر بیرجند و عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران است.

دارنده نشان طلای تیراندازی تپانچه بادی ده متر بانوان در بازی‌های آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی است. همچنین نشان نقره و برنز بازی های کشورهای اسلامی و مدال های طلا،نقره و برنز متعدد بازی های دانشجویان در سال 2015 از جمله افتخاراتی است که او در این سال ها برای تیراندازی کشورمان بدست آورده است.

او در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درمورد نتایج تیم ملی تیراندازی در رقابت های جام  جهانی کره جنوبی گفت: تنها هدف ما از شرکت در این رقابت ها آماده سازی هر چه بهتر به منظور حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان بود.البته قرار است رقابت های جهانی هم در همین کره جنوبی برگزار شود و همین عامل می تواند کمک کند تا با شرایط بهتری گام به این مسابقات بگذاریم.

او ادامه داد: سطح مسابقات به دلیل تعدد نفرات خیلی بالا بود. از طرف دیگر تمام افراد شرکت کننده به دنبال این بودند تا پیش از شروع رقابت های قهرمانی جهان که در همین کره برگزار می شود، خودشان را با سالن مسابقات وفق دهند. در مجموع نتایج بدست آمده نسبت به دوره های پیش ضعیف تر بود.در بخشی که من شرکت کرده بودم نزدیک به 110 نفر تیرانداز حضور داشتند و متاسفانه نتوانستم آن چنان که باید نتایجی را که مدنظرم بود کسب کنم.

نباید در این مدت کوتاه از مربی صربستانی توقع داشت که خلق شگفتی کند

دارنده مدال طلا بازی های آسیایی اینچئون درباره کیفیت گوران مربی صربستانی و جدید تیم ملی تیراندازی پاسخ داد:او مدت کمی است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده و قطعا نباید در این مدت کوتاه از او توقع داشت تا بتواند خلق شگفتی کند.هر چند صحبت هایی که با ما در جریان مسابقات داشت بسیار تاثیر گذار بود و قطعا با توجه به کیفیت بالای او و شناختی که نسبت به او در طول این مدت پیدا کرده ام به آینده خوشبینم. البته در کنار این موارد او از تجربه و رزومه بالایی هم برخوردار است که این مسئله یک پوئن مثبت برای ما محسوب می شود و باعث می شود تا از تجربه بین المللی او به نحو احسن برای پیشرفت استفاده کنیم.

پیش بینی کسب سمهیه المپیک در رقابت های قهرمانی جهان سخت است

نفر دوم تفنگ 10 متر تیمی زنان بازی های آسیایی اینچئون درباره مسابقات پیش رو هم گفت: اگر کیفیت و شرایط تمرین خوب باشد قطعا می‌توانیم به نتایج خوب امیدوار باشیم.البته این را هم نباید فراموش کرد که شرایط تیم های دنیا در تیراندازی بسیار نزدیک به یکدیگر شده است و با این شرایط نمی‌توان پیش بینی خاصی از کسب مدال داشت. جام جهانی مونیخ و بازی‌های آسیایی 2018 و قهرمانی جهان را پیش رو داریم. در کنار جام جهانی مونیخ، مسئولان فدراسیون اردوی هانوفر را برای ورزشکاران در نظر گرفته اند و قطع به یقین برگزاری این اردو در کشوری آن هم مانند آلمان سبب می شود تا با خیالی راحت تر در کنار ورزشکاران این کشور تجربه اندوزی کنیم.همچنین پس از پایان بازی های آسیایی، رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شود که حکم سهمیه المپیک خواهد بود. از سوی دیگر با توجه به اینکه تمام قدرت های تیراندازی دنیا با آمادگی بالا در این رقابت شرکت می کنند و به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا می توانیم سهمیه ای کسب کنیم یا خیر!

هدف اصلی ما حضوری درخشان در بازی های آسیایی جاکارتا است

او در مورد بازی های آسیایی جاکارتا هم گفت:هدف اصلی و کوتاه مدت ما حضوری درخشان در بازی های آسیایی جاکارتا است و سخت در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را برای کاروان اعزامی کشورمان کسب کنیم.هدف از حضور در مسابقات برون مرزی نیز آماده سازی هر چه بهتر به منظور حضوری پر قدرت در اندونزی است.امیدوارم مانند دوره پیش تیراندازی با مدال های خوشرنگ از جاکارتا به کشور باز گردد.هدف بلند مدت هم درخشش و کسب مدال در المپیک توکیو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار