مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی بسیار خوبی داریم و می توانیم در مسابقات مقدماتی جام حهانی به خوبی خودمان را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به طور حتم ما می‌توانیم تیم ملی قوی‌ای داشته باشیم و این مسئله در مسابقات مقدماتی جام جهانی خودش را به خوبی نشان داد.

او ادامه داد: امیدوارم باشگاه‌های ایرانی در مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشند و امسال ان‌شاءالله شاهد قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وزير ورزش و جوانان درباره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر اظهار كرد: بر همه حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس درود مى فرستم و البته به ویژه افرادى که در عملیات بیت‌المقدس در روز سوم خرداد باعث شدند خرمشهر قهرمان آزاد شود و یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی می‌داریم.

او افزود :به پاس حرمت این شهیدان و حماسه‌آفرینان این نبرد بزرگ که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، تصمیم گرفتیم فینال این مسابقات را در خرمشهر برگزار کنیم و همان طور كه مى دانيد سه سال هست که مسابقات در خرمشهر برگزار می‌شود و مشکلی وجود ندارد و کیفیت خیلی خوب بود، البته کمی برای هواداران مشکل بود به خرمشهر بیایند ولى آنها به عشق تیم‌هاى خود این مسافت را طی کردند و به اینجا آمدند.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جام حذفی در خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار