مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون از احداث پروژه پل کابلی عابر پیاده به طول ۴۲۰ متر در ۲ طبقه و در ساحل رودخانه کارون جنب پل هفتم (علی ابن مهزیار) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  صفی خانی، مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون گفت: پل کابلی عابر پیاده  پروژه ای است به طول 420 متر در 2 طبقه و در ساحل رودخانه کارون جنب پل هفتم (علی ابن مهزیار) با احداث یک سازه با ارتفاع 100 متر در 7 طبقه در وسط آن اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه احداث این پل به صورت سرمایه گذاری در بودجه شهرداری لحاظ گردیده این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته و ضرورت دارد تامین منابع مالی آن صورت پذیرد .

صفی خانی بیان داشت: در صورت اجرایی نشدن پروژه مذکور از طریق سرمایه گذاری، شهرداری و استانداری باید هر کدام تامین منابع مالی پروژه را به انجام رسانند ، لذا ضرورت دارد که اسناد فراخوان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه جهت انجام فراخوان تهیه گردد در این رابطه مقرر شد با توجه به اینکه احداث این پل از طریق سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد.

 مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون در ادامه عنوان کرد: کمیته ای متشکل از سازمان عمران ساحل کارون، معاونت مالی و اقتصادی، معاونت فنی و عمرانی ، مشاور پروژه و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری جهت تعیین ظرفیت ها و فضاهای تفریحی لازم جهت تامین منابع مالی سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه مشخص و اعلام شود .

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار