مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج گفت: با هدف سهولت در تردد شهروندان عملیات آماده‌سازی برای بهسازی و آسفالت 3 هزار و 500 مترمربع گریزه آغاز شد. 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات گریزه سنندج، عدم بهسازی و آسفالت معابر این شهرک است. 

وی افزود: امسال با هدف سهولت در تردد ساکنان این منطقه برنامه‌ریزی لازم برای بهسازی و آسفالت برخی از محلات و معابر این شهرک در دستور کار این شهرداری قرار گرفت. 

لطفی از آغاز عملیات تسطیح، رگلاژ و آماده‌سازی کوچه‌های کوثر واقع در شهرک گریزه خبر داد و گفت:  پس از عملیات آماده‌سازی بیش از 3 هزار و 500 مترمربع از این محلات آسفالت و بهسازی خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر عملیات آماده‌سازی نظیر اجرای 2 هزار مترمربع خاکبرداری، هزار تن اساس و زیراساس و 450 متر جدول‌گذاری این کوچه‌ها در حال اجرا است. 

لطفی افزود: پس از عملیات اتمام عملیات آماده‌سازی و بهبود شرایط جوی محلات کوثر شهرک گریزه با بیش از 500 تن آسفالت بهسازی می‌شود. 

وی اعلام کرد: در فروردین‌ماه سالجاری با 300 تن آسفالت برخی از خیابان‌های اصلی شهرک بهاران لکه‌گیری و آسفالت شد. 

مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج ابراز امیدواری کرد: با اجرای فعالیت‌های عمرانی بتوانیم برخی از مشکلات شهرک بهاران و گریزه را در سال‌جاری رفع کنیم.

انتهای پیام/ د م

عملیات بهسازی و آسفالت محلات شهرک گریزه سنندج آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.