رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اجرای طرح پایگاه‌های فرهنگی، حرکتی ارزشمند برای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است که دستگاه قضایی از اجرای چنین طرح‌هایی در استان حمایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در نشست مشترک روحانیون طرح پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: اجرای طرح پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با حضور روحانیون و مبلغان بسیار موفق بوده است و با استمرار، تقویت و حمایت از این طرح‌ها شاهد آثار مثبت آن در جامعه به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: اجرای این طرح نشان دهنده این است که روحانیت در زمینه وظایف الهی و ذاتی خود در متن جامعه با لسان قوم و بازی طلبگی حضور و فعالیت موثر دارد.

رییس کل دادگستری استان گفت:حضور روحانیت در بین سطوح مختلف جامعه باید پررنگ‌تر شود، چون دلسوزی و تلاش‌های بی منت آنان برای مردم توانسته در بسیاری از موارد اهداف و سیاست‌های دشمن را ناکام بگذارد.

رییس کل دادگستری استان گفت: باید تلاش کرد به کانون‌های آسیب در مناطق حاشیه نشین نزدیک‌تر شویم و آسیب‌ها به صورت علمی، عملی و میدانی تا حد امکان در هر خانه شناسایی شود و برای رفع مشکلات آن‌ها برنامه ریزی و اقدامات ضروری صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نشست مشترک دادگستری قزوین و روحانیون طرح پایگاه‌های فرهنگی

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار