پالوتا رئیس باشگاه رم با انتقاد شدید از داور دیدار رم –لیورپول بهره نگرفتن از کمک داور ویدئویی در این بازی را شرم آور دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهاییلیگ قهرمانان اروپا، رم با نتیجه چهار بر دو لیورپول را مغلوب کرد، اما سرخپوشان انگلیسی به لطف پیروزی ۵-۲ در دیدار رفت، در مجموع به پیروزی ۷-۶ دست یافتند و راهی فینال شدند.

جیمز پالوتا رئیس باشگاه رم پس از پایان بازی گفت: نبود سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) در لیگ قهرمانان «شوخی محض و خجالت آور» است.

پالوتا به خبرنگاران گفت: "واضح است که VAR در لیگ قهرمانان مورد نیاز است، زیرا نمی‌توان اجازه داد چنین اتفاقاتی رخ بدهد. "
"شما همه می‌توانید خودتان آن صحنه ها را نگاه کنید. ژکو در آفساید قرار نداشت، بخاطر خطای پنالتی به زمین افتاد. در دقیقه ۶۵ بازیکن لیورپول هند کرد که برای همه مردم جهان به جز داورانی که در زمین بودند، واضح بود. در دقیقه ۶۷بازیکن ما در محوطه جریمه سرنگون شد. "

پالوتا افزود: "من می‌دانم کار برای داور دشوار است، اما واقعا شرم آور است که ما اینطور در مجموع می‌بازیم. در ضمن، باید یک کارت قرمز هم به لیورپولی‌ها داده می‌شد، بنابراین آن‌ها از دقیقه ۶۳ باید ۱۰ نفره می‌شدند.

"باز هم، به لیورپول تبریک می‌گوییم، آن‌ها یک تیم عالی هستند، اما اگر ما از VAR در لیگ قهرمانان استفاده نکنیم، چنین مواردی مسخره است. "

انتهای پیام/

اظهارات رئیس باشگاه رم پس از حذف از لیگ قهرمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار