سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول اذعان کرد که تیمش با خوش شانسی به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ،لیورپول با نتیجه چهار بر دو مغلوب میزبان خود، رم، شد اما به لطف پیروزی 5-2 در دیدار رفت در مجموع به پیروزی 7-6 رسید و راهی فینال شد.
یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول، اعتراف کرد که تیمش در این دیدار خوش شانس بوده  که گل های بیشتری نخورده است.
کلوپ پس از پایان بازی این موفقیت را به یک هوادار 53 ساله لیورپول که در جریان درگیری های بیرون از ورزشگاه آنفلید به شدت مصدوم شد و همچنان در کما است،تقدیم کرد .
کلوپ گفت:" صد در صد این فینال متعلق به «سین کاکس» است. . ما قبل از بازی در مورد آن فکر کردیم، حالا ما اینجا هستیم، تمام دعاها و آرزوهای ما همراه اوست"
کلوپ افزود: ما امروز خوش شانس بودیم، این را می دانیم. رم تیم قدرتمندی است، ما آنها را به جایی که می خواستیم، آنها هجومی هستند، خطر کردند و ما 2-1 جلو افتادیم. همه چیز خوب بود.

"اما پس از آن به اندازه کافی در ضد حملات خوب عمل نکردیم. از فضاهایی که آنها به ما دادند استفاده نکردیم و پس از آن که یک بر صفر پیش افتادیم، بازی را باختیم."

 

سرمربی آلمانی لیورپول درباره دیدار فینال برابر رئال گفت: ما باید خیلی بهتر از امشب بازی کنیم، خبر خوب این است که ما می توانیم خیلی بهتر از امشب بازی کنیم. "

انتهای پیام/


اظهارات کلوپ درباره دیدار برگشت مقابل رم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار