شهردار آبادان گفت: یکی از دغدغه های ما کار در مناطق حاشیه ای و ساماندهی و ارائه خدمات به شهروندان در این مناطق است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسین حمید پور شهردار آبادان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال حدود ۷۰ درصد از مناطق شهری زیرساخت هایشان به طور نسبی، کامل می شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور یکی از نمایندگان مجلس و روسای ادارات گاز، مخابرات، آبفا، آب و فاضلاب روستایی، مجری طرح آب و فاضلاب آبادان و راه روستایی خوزستان افزود: در این جلسه ضمن بررسی موانع اجرایی کار در مناطق سلیچ شرقی و غربی درباره نحوه اجرای عملیات نیز بحث و تبادل نظر شد.

شهردار آبادان با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما کار در مناطق حاشیه ای و ساماندهی و ارائه خدمات به شهروندان در این مناطق است، گفت :باید پیش از آغاز کارهای عمرانی در مناطق حاشیه ای، زیرساخت های اولیه آنها شامل آب، گاز، فاضلاب، برق و مخابرات آماده شود تا پس از آن شهرداری نسبت به ساماندهی محل اقدام کند.

حمیدپور افزود: در نشستی که با حضور مسئولان و روسای ادارات یاد شده داشتیم، مقرر شد تا یک جبهه کاری در قالب ساماندهی سلیچ شرقی از ابتدای هفته آینده به راه روستایی استان تحویل شود ضمن آنکه ظرف ۴۵ روز آینده باید ادارات آبفا و گاز زیرساخت های مربوطه را در قسمتی از سلیچ غربی کامل کنند .

وی با اشاره به اعتبار ۶ میلیارد تومانی انجام این پروژه ها گفت: اعتبار یاد شده طی دو مرحله اختصاص می یابد در بخش نخست سه میلیارد تومان از طریق مشارکت منطقه آزاد و شهرداری و در بخش دوم  نیز سه میلیارد تومان از طریق مشارکت شرکت نفت و راه روستایی استان خوزستان هزینه می شود.

شهردار آبادان  با تاکید بر اینکه در آبادان زیرساخت ها کامل نیست، افزود: به طور مثال در بخش آب و فاضلاب به تفکیک تنها ۴۰ درصد کار انجام شده و لذا در بحث عمرانی هر جا که شهرداری قصد ورود دارد با موضوع نبود زیرساخت فاضلاب و آب در آن مناطق مواجه می شویم و تا زمانی هم که  زیرساختی نباشد امکان اقدامات روبنایی وجود ندارد.

انتهای پیام/د

آمادگی زیرساخت های اولیه مناطق حاشیه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.