رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نقده گفت: از ابتدای آغاز به کار این مجموعه در شهرستان نقده تاکنون 20 مدرسه در نقاط مختلف این شهرستان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سید مهدی علوی گفت : سیر صعودی عملکرد انجمن خیرین مدرسه ساز سه سال گذشته نقده نسبت به ۱۲سال قبل در حدود ۶۲ درصد شده است.

وی اظهار داشت: مدارس احداث شده توسط خیرین‌ نقده از ابتدای تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان تاکنون ‌۲۰باب مدرسه در قالب 100 کلاس بوده است.

وی در ادامه به مدارس برکت در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته کشور اشاره کرد، افزود: بنیاد برکت با همکاری نوسازی یک مدرسه‌ در روستای دیزج و مدرسه ۱۲کلاسه در زمین‌های ۵۳ هکتار احداث کرده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نقده با بیان اینکه خیرین دست‌های خداوند در حمایت و مساعدت اقشار آسیب‌پذیر بوده و هستند، بیان کرد: هر ماه از سه رقم آخر فیش معلمان ۱۵میلیون ریال درآمد داشته که تاکنون توسط فرهنگیان بازنشسته و شاغل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مجمع خیرین کمک شده است.

انتهای پیام/ا

تحقق 62 درصدی تعهد انجمن خیرین مدرسه‌ساز نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.