تیم فولاد در پایان لیگ هفدهم با قرار گرفتن در رده هفتم توانست نسبت به دوره قبل این رقابت ها سه پله صعود کند.

عملکرد تیم فولادی‌ها در لیگ هفدهم فوتبالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فولاد خوزستان در لیگ شانزدهم با ۳۵ امتیاز رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داد و شاید همین موضوع باعث شد تا هدایت این تیم از سعداوی به پورموسوی داده شود.

شاگردان پورموسوی در نیم فصل اول لیگ هفدهم عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و توانستند جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص دهند و صعود ۷ پله‌ای نسبت به لیگ قبل داشته باشند.

فولادی‌ها با ۷ برد، ۶ مساوی، ۲ باخت، ۱۷ گل زده، ۱۲ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۵ و ۲۷ امتیاز در رتبه سوم جدول در نیم فصل اول لیگ هفدهم قرار گرفتند تا خط و نشان جدی برای سایر تیم‌های لیگ کشیده باشند و در جمع مدعیان لیگ قرار بگیرند.

شاگردان پورموسوی نیم فصل دوم را با بازی برابر پرسپولیس آغاز کردند و توانستند شاگردان برانکو را که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کردند را با تساوی یک بر یک متوقف کنند.

فولادی‌ها در نیم فصل دوم برابر تیم‌های پیکان، استقلال، سایپا و تراکتورسازی نتیجه را واگذار کردند.

تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم بیشترین گل را از تیم استقلال دریافت کرد. این تیم خوزستانی برابر شاگردان شفر ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد تا بیشترین گل خورده را از آبی پوشان پایتخت دریافت کند.

شاگردان پورموسوی در نیم فصل دوم لیگ هفدهم تنها برابر تیم‌های نفت تهران، سپاهان و پدیده به پیروزی رسیدند و در سایر دیدار‌های خود به نتیجه تساوی برابر حریفان رضایت دادند.

فولادی‌ها در پایان لیگ هفدهم با ۱۰ برد، ۱۴ مساوی، ۶ باخت، ۲۸ گل زده، ۲۷ گل خورده، تفاضل گل مثبت یک و ۴۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ هفدهم قرار گرفتند تا نسبت به لیگ قبل سه پله صعود کرده باشند.


انتهای پیام/


نگاهی به عملکرد تیم فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار