تیم ذوب آهن اصفهان در پایان لیگ هفدهم توانست با کسب رده دوم جدول، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را بدست آورد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ذوب آهن در لیگ شانزدهم جایگاه چهارم جدول را با ۴۶ امتیاز به خود اختصاص داده بود در حالی لیگ هفدهم را با امیر قلعه نویی آغاز کرد که تیم نفت تهران به دلیل مشکلات از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ حذف شد و این تیم اصفهانی باید علاوه بر حضور در لیگ برتر با حریفان آسیایی نیز به رقابت می‌پرداخت.

عملکرد تیم ذوب آهن در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

در پایان لیگ شانزدهم بازیکنانی مانند شکاری، حق وردی و فیضی از تیم ذوب آهن جدا شدند و نفراتی مانند بوحمدان، کی روش در این تیم ماندند و قلعه نویی با تغییر در ترکیب تیم خود لیگ هفدهم را آغاز کرد.

از ابتدای لیگ هفدهم همه منتظر بودند تا این تیم اصفهانی نتایج بهتری نسبت به دوره قبل کسب کند، اما در نیم فصل اول این اتفاق برای شاگردان قلعه نویی رخ نداد و ذوبی‌ها در پایان نیم فصل اول توانستند با ۴ پیروزی، ۷ مساوی، ۴ باخت، ۲۱ گل زده، ۱۹ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۲ و ۱۹ امتیاز در مکان نهم قرار بگیرند.

عملکرد تیم ذوب آهن در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

این تیم اصفهانی نیم فصل دوم را با تساوی مقابل تیم مشکی پوشان دیار خراسان آغاز کرد و برخلاف تصور روند رو به رشدی داشت.

شاگردان قلعه نویی نیم فصل دوم را طوفانی ادامه دادند و از هفته هفدهم تا بیست و دوم برابر تیم‌های پیکان، سپاهان، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و استقلال تهران به پیروزی رسید.

اما این تیم اصفهانی در هفته بیست و سوم برابر تیم سایپا با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا تنها باخت این تیم در فصل دوم رقم بخورد.

شاگردان قلعه نویی در آخرین هفته‌های لیگ هفدهم از سد تیم‌های پدیده، تراکتورسازی، سپیدرود، نفت تهران و پرسپولیس عبور کردند و برابر پارس جنوبی و فولاد به تساوی رضایت دادند.

عملکرد تیم ذوب آهن در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

تیم ذوب آهن اصفهان در پایان لیگ هفدهم با ۱۵ پیروزی، ۱۰ مساوی، ۵ باخت، ۴۶ گل زده، ۳۰ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۶ و ۵۵ امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را کسب کرد.

انتهای پیام/

نگاهی به عملکرد تیم ذوب آهن در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار