یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی با معرفی برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:  یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی که در شهرستان زرندیه برگزار شده بود با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رضا نیکوکار از رشت نفر اول، ابراهیم زمانی از قم نفر دوم و طاهره ویسه از ساوه نفر سوم، این جشنواره و حائز رای داوران یازدهمین جشنواره شعر انتظار شدند.

همچنین سمیرا یکه تاز از زرندیه، منصور قاسمی از ساوه، علی اصغر شیری از قم، احسان بیات از دلیجان، غزال مرادی از ساوه، محمد زارعی از دلیجان، منصور کیانی از زرندیه هم به عنوان نفرات برگزیده معرفی و ازآن‌ها تجلیل شد.

شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه درحاشیه این جشنواره در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با قدردانی از رسانه ملی در پوشش برنامه‌های این جشنواره با اشاره به استقبال مردم از حضور پرشور مردم خوب شهرستان زرندیه و مسئولان این شهرستان قدردانی کرد.

ایجاد تغییرات در جشنواره شعر انتظار از سال آینده



شریفی افزود: سال آینده تغیراتی رادراین جشنواره خواهیم داد، و درکنار این جشنواره کارگاه‌های اموزشی و نقد شعر خواهیم داشت تا به دانش افزائی جوانان ما در حوزه شعر وادب بیانجامد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این مراسم گفت:: مخاطب شعرانتظار امام زمان (عج) است و شاعر با او کلام دل می‌گوید و شاعران می‌توانند سروده‌های خود را با محور‌های استکبار ستیزی و عدالت گستری وقیام حضرت مهدی (عج) و تفاوت انتظار عالمانه و انتظار عامیانه، نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان، ولایت فقیه، نیابت از ولایت امام عصر (عج) و انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی (عج) مطرح کنند.



معرفی برترین‌های یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی + اسامی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.