رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت توانمندسازی زندانیان تاکید کرد و گفت: توانمندسازی زندانیان و خانواده آنان نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز در جلسه انجمن حمایت زندانیان که در محل سالن شهید بهشتی دادگستری کرمان برگزار گردید، ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، گفت:اشتغال پس از آزادی مانع ارتکاب مجدد جرم می‌شود.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اعلام کرد:رویکرد انجمن حمایت از زندانیان از این پس بر این است که در ازای توانمندسازی خانواده زندانیان به آن‌ها کمک و تسهیلات داده شود

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان استان کرمان بیان کرد:مددجویانی که اقدام به یادگیری حرفه و یا کاری نمایند از تسهیلات ویژه از جمله اعطای مرخصی از سوی قضات برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از فرصت‌های شغلی در استان کرمان توسط اتباع بیگانه (افاغنه) اشغال شده است، گفت:برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در جامعه هستیم.

در ادامه مدیرکل زندان‌های استان کرمان خاطرنشان ساخت:روح وتفکر زندانی نیازمند اصلاح، بازپروری در جهت بازگشت سعادتمندانه به جامعه دارد لذا می‌طلبد قبل از ایجاد اشتغال وتوانمندسازی، از لحاظ ذهنی و فکری مددجویان آماده شوند.

رمضان امیری با هشدار به اینکه متاسفانه شاهد بازگشت مجدد ورودی به زندان‌های استان هستیم، اظهار داشت:نگهداری زندانیان هزینه‌های سنگینی را به بیت المال تحمیل می‌کند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان نیز در این جلسه اعلام کرد: ۷۰۰ سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده زندانیان نیازمند شهر کرمان توزیع می‌گردد.

اکبر افضلی از برگزاری جشن نسیم مهر در روز ۵ خرداد سال جاری با حضور خانواده‌های زندانیان نیازمند و خیرین کرمانی خبر داد و گفت:برای روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

در پایان جلسه از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان از زحمات اکبر افضلی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان که در جهت حل مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان تلاش نموده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

۷۰۰ سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار