معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت:در ورت تامین اعتبار به طور حتم تا پایان سال مالی ۹۷ آزادراه افتتاح خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به پروژه  آزادراه شیراز - اصفهان گفت: هم اکنون عملیات احداث این پروژه در حال انجام است.

عنایت الله رحیمی افزود: در حال حاضر هشت قطعه از آزادراه شیراز - اصفهان فعال است و از نظر فیزیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ادامه داد: اگر در ادامه نیز برای احداث این پروژه تامین اعتبار شود به طور حتم تا پایان سال مالی ۹۷ آزادراه افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: یکی از ویژگی‌های خاص این پروژه آزادراهی ظرفیت‌های مناسب و جذاب گردشگری طبیعی آن است؛ به عنوان مثال مناطق گردشگری «بهشت گم‌شده»، «سد دورود زن» و «سد ملاصدرا» در حاشیه این آزادراه قرار دارند.

رحیمی ادامه داد: استان فارس بر سر کریدورهای ترانزیتی‌ شمال-جنوب و شرق-غرب قرار دارد، این پروژه بزرگترین مزیت را برای مردم منطقه جنوب کشور، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان دارد.

انتهای پیام/ب

جزییات جدید از آزادراه شیراز - اصفهان 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار