رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان قلب قم؛

ظرفیت‌ عظیمی در کشور برای توسعه و آبادانی وجود دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:با وجود تمام مشکلات اقتصادی،ظرفیت‌ عظیمی در کشور برای توسعه و آبادانی وجود دارد.

ظرفیت‌ عظیمی در کشور برای توسعه و آبادانی وجود داردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان تخصصی و مرکز فوق‌تخصصی قلب قم که در بلوار آیت‌الله بروجردی برگزار شد، اظهار کرد: سنت مطلوبی در استان قم از گذشته وجود داشته که آن‌هم مشارکت بزرگان دینی در احداث مراکز درمانی بوده است.

وی افزود: از گذشته مراجع عظام در باب مسئله درمان مردم توجه و اهتمام خاصی داشته‌اند، در زمینه احداث این بیمارستان تخصصی باید از آیت‌الله سیستانی نهایت تشکر و قدردانی را داشت که توجهات ویژه‌ای به آن داشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح و راه‌اندازی مراکز درمانی در دست‌ساخت استان قم می‌تواند وضعیت قم را در مسئله درمان و بهداشت در وضعیت استاندارد قرار دهد.

لاریجانی عنوان کرد: همت آیت‌الله سیستانی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهرستانی برای توسعه آبادانی و توسعه شهر قم بسیار ویژه است که ایجاد مراکز درمانی و فرهنگی از جمله نمودهای اصلی این اهتمام ویژه است. اثرگذاری مرجعیت در مسئله داعش و وحدت ملت ایران نیز بی‌نظیر و قابل قدردانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در مسئله اقتصاد کشور وجود دارد اما ظرفیت‌های عظیمی در کشور برای توسعه و آبادانی وجود دارد که باید به این سمت‌وسو حرکت کرد، دشمن درصدد سیاه نمایی و زدن روحیه امید از ملت است.

انتهای پیام/ ش

سخنان لاریجانی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان قلب قم

برچسب ها: مجلس ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار