قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید از بیمارستان سیار عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران،سطح آمادگی این بیمارستان به زائران را بیشتر از سال گذشته ارزیابی کرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان مادر در پردیسان قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که در آستانه ی نیمه شعبان به منظور بازدید از پروژه  های عمرانی و بیمارستانی به قم سفر کرده، امروز  از بیمارستان های مادر،عاشقان ولایت،بازدید و در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی قلب شرکت کرد.

وی در جریان بازدید از بیمارستان 52 تختخوابی سیار عاشقان ولایت در مسجد مقدس جمکران قم گفت: این بیمارستان از روز گذشته آغاز به کار کرده تا زائران در صورت نیاز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.


وی، سطح خدمات و آمادگی بیمارستان سیار عاشقان ولایت مسجد جمکران را بیشتر از سال گذشته عنوان کرد.


قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: این بیمارستان از امروز تا پایان روز جمعه هفته جاری با همکاری کادر درمانی که خودشان داوطلب هستند دایر است تا بتواند نیاز درمانی مراجعان را برطرف کند.


وزیر بهداشت  خاطرنشان کرد: خدمات درمانی مستمر در جمکران با کمک تولیت در طول سال به صورت شبانه روزی در درمانگاه جمکران ارائه می شود.


به مناسبت نیمه شعبان، بیمارستان سیار 52 تختخوابی عاشقان ولایت برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی در مسجد جمکران برپا شده است.


این بیمارستان شامل بخش های  پذیرش تریاژ، اتاق ویزیت، پزشک عمومی، متخصص طب اورژانس، اتاق احیاء، بخش‌ های مردان و زنان، مراقبت های ویژه، اتاق عمل سرپایی، آزمایشگاه و داروخانه  است.

انتهای پیام/ش

وزیر بهداشت در قم

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار