ردبیرکل کانون نمایندگان ادوار گفت: مسائل دفاعی و حضور منطقه ارتباطی به دولت‌های خارجی ندارد و حضورمان به درخواست دولت‌های قانونی آنها بوده است.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا دبیرکل کانون نمایندگان ادوار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درخواست برخی کشورهای اروپایی مبنی بر انجام مذاکره درباره منطقه و قدرت دفاعی کشورمان، گفت: این اظهارنظرها کاملا مردود است ما فقط یکبار مذاکره کردیم و در مورد مسائل دفاعی و منطقه‌ای نیز مذاکره‌ای نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: آمریکا تاکنون بارها و بارها تعهدات خود را در برجام نقض و فضا را برای جذب سرمایه‌گذاران در پسابرجام مبهم کرده است.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار تصریح کرد: آمریکایی‌ها و همه طرف‌های مذاکرات باید بدانند اگر هر کدام از آنها یا فقط آمریکا از برجام خارج شوند، فعالیت‌ هسته‌ای ایران به سرعت به قبل از برجام برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه دامنه اقدام متقابل ایران برای هر نقض عهد و یا خروج آمریکا از برجام بسیار گسترده است، گفت: طرف‌های مذاکره کننده در این مدت نه تنها نتوانستند صداقت خود را به اثبات برسانند بلکه با تمام توان اقدامات خصمانه خود را علیه ایران ادامه دادند.

وی اضافه کرد: مسائل دفاعی از جمله قدرت موشکی و حضور منطقه، ارتباطی به هیچ یک از دولت‌های خارجی ندارد چرا که حضور ایران در منطقه صرفا به درخواست دولت‌های قانونی کشورها بوده است.

انتهای پیام/

مذاکره درباره قدرت نظامی ایران به هیچ‌وجه معنایی ندارد

آمریکا و اروپا به دنبال برجام 2 و 3 هستند/ درباره مسائل منطقه‌ای مذاکره نمی‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار