سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند مذاکره به هیچ‌وجه معنایی ندارد.

اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند،مذاکره به هیچ‌وجه معنایی نداردسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح بحث برجام منطقه‌ای و دفاعی، اظهار کرد: ما از برجام اصلی به لطف غربی‌ها گلی نچیده‌ایم و اکنون آنها به دنبال برجام‌های دیگری هستند.

وی افزود: از همان روزهای آغازین که معاهده برجام به تصویب رسید نیز زمزمه برجام‌های دیگری مانند برجام موشکی و منطقه‌ای از گوشه‌ و کنار به گوش می‌رسید.

سجادی تصریح کرد: قرارداد برجام تنها درباره موضوع هسته‌ای بوده و هست و خلف وعده غربی‌ها درباره این معاهده برای جهانیان آشکار شده است، چرا که آنها هم از برجام سود می‌برند و هم آن را نفی می‌کنند، در واقع بازی سیاسی کثیفی را به راه انداخته‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: برجام هیچ ربطی به مسائلی مانند بنیه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران ندارد و طرح مبحث مذاکره فریب غربی‌هاست، چرا که می‌خواهند مواضع خود را در جهت محدود کردن جمهوری اسلامی ایران پیش ببرند.

وی ادامه داد: غربی‌ها از قدرت دفاعی و نفوذ انقلاب و قدرت نرم ایران واهمه دارند و می‌دانند که انقلاب اسلامی در میان ملت‌ها جایگاه خاصی دارد، لذا برای محدود کردن نظام ایران درخواست مذاکره می‌کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: دولتمردان ایران باید براساس مواضع نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری با سیاست‌های غربی‌ها برخورد کنند و اگر بنا بر مذاکره باشد، این رایزنی‌ها باید در حدی مطرح شود که منافع نظام تأمین شود، اما اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند و یا از نفوذ ایران در منطقه بکاهند، مذاکره به هیچ‌وجه معنایی ندارد و مقامات کشورمان نباید زیربار این خواسته بروند.


انتهای پیام/

برای افزایش توان دفاعی کشور با کسی مذاکره نمی‌کنیم

آمریکا با خروج از برجام بی‌حیثیت می‌شود/مذاکره دفاعی با ایران فقط بهانه‌جویی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار