فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از پیدا شدن ۱۵ گرم طلا به ارزش ۶۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی کلانتری مرکز در این شهرستان و استرداد آن به صاحبش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ مهدی اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: ماموران کلانتری مرکز شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک عدد کیف زنانه مشکوک و در بررسی‌های اولیه متوجه وجود مقداری طلا درون آن شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته ارزش طلا‌های پیدا شده ۶۰ میلیون ریال برآورد شد، افزود: این فرماندهی به منظور رساندن طلا‌ها به صاحبش اطلاع رسانی لازم را انجام می دهد که پس از ۱۵ روز صاحب اصلی مراجعه و طلا‌های خود را با ذکر نشانی و ارائه فاکتور‌های خرید تحویل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: صاحب اموال فوق پس از تحویل گرفتن طلاها، پلیس را امانت دار خوب مردم دانست و مراتب تقدیر و تشکر خود را از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بیان کرد.

سرهنگ اسماعیلیان تعامل خوب مردم با پلیس را ضامن امنیت شهروندان و جامعه دانست و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوکی بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ


پیدا شدن ۱۵ گرم طلا در شهر جاجرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.