دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:مبارزه با مواد مخدر جز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل آحاد مردم میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجتبی بیرانوند، پیشگیری از مصرف مواد مخدر را اولویت اول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ذکر کرد و افزود: پیشگیری از مصرف مواد مخدر اولین اولویت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

وی با تأکید بر ارائه راهکار‌های نوین، علمی و خلاقانه در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: برای عملیاتی کردن این موضوع بایستی از خط‌مشی و رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر بهره جست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: مبارزه با مواد مخدر جز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل آحاد مردم، اعم از سازمان‌های مردم‌نهاد، گروه‌های اجتماعی، شخصیت‌های ذی‌نفوذ، و تأثیرگذار استان میسر نخواهد شد.

بیرانوند با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر به تنهایی جوابگوی مشکلات جامعه نیست، بیان کرد: در این راستا لذا پیشنهاد می‌شود همه دستگاه‌های اداری استان دو درصد از اعتبارات بخش فرهنگی، جاری و عمرانی را به این امر اختصاص دهند و اعتبار مورد نظر با نظارت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص پیشگیری از مصرف انواع مواد مخدر هزینه شده تا از شیوع و گرایش اینگونه مواد در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/د

مبارزه با مواد مخدر بدون کمک مردم امکان پذیر نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.