دومین کنگره شعرملی اهل بیت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در تربت جام برگزار می شود .

برگزاری کنگره شعرملی اهل بیت در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مر تضی حمیدی فرماندارتربت جام گفت : ترویج اندیشه های اسلامی وکرامت انسانی ، تحکیم بخشی به باورهاو ارزشهای اسلامی ، تاثیرگذاری برنسل جوان ،شکوفایی اجتماعی ، شناسایی قابلیت ها در حوزه شعر، رشد تعالی واخلاق جامعه ، تحکیم اخوت و برادری در بین جامعه از جمله اهمیت کنگره شعرملی اهل بیت است .


وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره افزود : تربت جام مهد علم ، ادب و عرفان در حوزه شعر در مدح اهل بیت است و اشعار زیادی شاعران اهل سنت در ارتباط به محبت به اهل بیت (ع) سروده اندو مردم منطقه این فرصت را بسیار قدر می داند.

در ادامه حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه و رییس ستاد اجرایی کنگره ملی شعر اهل بیت در تربت جام گفت : برای ترویج وحدت بر محور اهل بیت لباس هنرکمک زیبایی به این حقیقت می کند و چون شعر در منطقه جایگاه بسیار خوبی دارد و ذایقه مردم سرودن شعرپیرامون حب اهل بیت و وحدت است باید تقویت شود .

حجت الاسلام جواد طاهری افزود: بیش از ۲۰۰اثر از شاعران مطرح شیعه و اهل سنت کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده که پس از داوری  ۱۷ اثر انتخاب شده است .

گفتنی است دومین کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) همزمان با روز ولادت امام زمان (عج) و سالروز شهادت استاد مطهری درمحل تالارجامی تربت جام برگزار می شود .

انتهای پیام // س.ج
 
 



دومین کنگره شعرملی اهل بیت در تربت جام برگزار می شود


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.