مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، بر الزام تاکسیرانان این شهر به تهیه و نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی‌هایشان خبر داد.

سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: اقدامات لازم برای صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی انجام شده است که این کارتها در تاکسی‌های سطح شهر و در معرض دید مسافر نصب خواهد شد.

وی این کارت های شناسایی را حاوی اطلاعات مربوط به نلم و نام خانوادگی و تصویر راننده، شماره تاکسی و کد شناسایی آن عنوان کرد.

به گفته سلیمانی در حال حاضر بیش از ۹هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که تاکنون روی 2000 تعداد از این تاکسی ها کارت شناسایی رانندگان نصب شده و با اقدامات درحال انجام پیش بینی می شود به زودی بر روی اکثریت تاکسی هادر حال تردد دیگر، کارت شناسایی نصب شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه افزود: کارت شناسایی راننده و خودرو بر روی داشبورد تاکسی ها نصب می شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد.

وی تأکید کرد: اطلاعات مندرج بر روی کارت شناسایی تا حد بسیاری در میزان اعتماد مسافران به رانندگان موثر است و در صورتی که مسافر ارائه پیشنهاد، انتقاد یا پیام تشکر نسبت به راننده داشته باشد به راحتی می تواند مشخصا برای آن فرد پیام بگذارد و این از مزایای نصب این کارت است که رسیدگی به شکایات و انتقادات راحت تر صورت گیرد و در انتخاب رانندگان نمونه نیز مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه بیان کرد: رانندگان ملزم به استفاده از این کارت در هنگام فعالیت هستند و در صورت عدم نصب بر روی تاکسی اعمال قانون می شوند.

 

انتهای  پیام/ز

رانندگان ملزم به استفاده از کارت شناسایی در هنگام فعالیت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.