ردبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: نااُمیدی وزرا به عملکرد رئیس‌جمهور برمی‌گردد و بی اعتنایی روحانی نسبت به تعهداتش به وزرا هم سرایت کرده است.

علی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه عده ای از وزرا از اول سال نوای نااُمیدی سر می دهند و صحبت های آنها نااُمیدانه است، گفت: چینش کابینه روحانی از ابتدای امر برای عقبه رای او  نگران کننده بود.

وی ادامه داد: از ابتدا این احتمال مطرح شد که ممکن است برخی وزرا دل به کار ندهند و احساس دلبستگی به جریانی که روحانی را روی کار آورده است، نداشته باشند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تاکید کرد: اظهارات اخیر رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که نگرانی‌های مطرح شده بی جهت نبوده است و او اکنون با کابینه‌ای مواجه است که عده‌ای از آنان را نااُمید و ناکارآمد توصیف می‌کند.

صوفی درباره دلایل این نااُمیدی، گفت: نااُمیدی وزرا به عملکرد رئیس‌جمهور برمی‌گردد یعنی بی اعتنایی که روحانی نسبت به تعهداتش داشته در این موضوع تاثیرگذار بوده و به وزرا هم سرایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور انتظارات اصلاح‌طلبان را محقق نکرده است، بیان کرد: در این زمینه نارضایتی‌هایی وجود دارد چرا که آنچه اصلاح‌طلبان انتظار دارند همان مطالبات مردم است و تاکنون آقای روحانی نتوانسته اعتماد از دست رفته به خود را بازسازی و احیا کند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تاکید کرد: رئیس‌جمهور در جایگاه اداره امور کشور این اختیار را دارد که اگر برخی وزرا، نمی‌توانند انتظارات را محقق کنند و امور کشور را به درستی پیش ببرند، نیروهای کارآمدی را جایگزین کند.

انتهای پیام/

ناامیدی وزرا به کل دولت بر می‌گردد/ وزیر توانمند باید با حداقل منابع کشور را اداره کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار